Friday, October 2, 2015

Apa Dah Jadi

Kali terakhir aku menulis blog ni 1 Mac 2015.  Hari ni dah 2 Oktober 2015. Tu diaaa ... 7 bulan dok mengeram.  Kalau mengandung pun dah boleh bersalin time ni. Hihihihi.

Maafkan akak ye selalu jer mungkir janji. Aku tak pernah lupa janji awal tahun nak menulis sekurang2nya 1 cerita setiap bulan. Apakan daya aku terlupa password. Ini bukan alasan semata2, ini benar belaka.  Sebenarnya memang aku catatkan password tu dalam satu buku nota, sayangnya buku tu pun hilang. Puas aku cari. Korek semua rak buku, laci2 almari, dalam kotak2 simpanan dokumen .... tapi tak jumpa juga. Hrmmm saja nak jadi sebab.

Kelmarin tiba2 terlintas dalam fikiran, ohhh mungkin buku ni ada kat salah satu kotak dalam stor di rumah kedua ku. Semalam masa singgah di rumah tu, terus je aku selongkar stor tu. Memang betul buku tu ada dalam kotak yang warna merah. Alhamdulillah.   Syukur Allah mengilhamkan aku tempat aku simpan buku nota bertuah tu.

Hrmmmm apa lagi, pagi ni terus je aku buka blog ni.  Yeayyy berjaya!!!


No comments: