Friday, December 19, 2014

Malas, malas, malas

Kenapa aku jadi macam ni?? Pemalas sungguh semenjak dua menjak ni.  Dulu aku kata tak ada masa nak tulis entry kat blog ni sebab sibuk bekerja.  Sekarang dah pencen pun ... takder masa juga??

Dulu aku janji nak tulis satu cerita seminggu ... atau minima 4 cerita sebulan.  Apa dah jadi?? Dah 3 bulan satu entry pun tak ada.  Wahhh!!! ini kes berat. Dah masuk kategori kemalasan melampau. Padahal punyalah banyak kisah yang boleh ditulis ... tapi sebab penyakit M tu dah menguasai diri ... habis punah semua janji.


Ada lagi 12 hari sebelum masuk tahun 2015.  Apa azam aku??? Nak maintain azam tahun 2014,  nak buat satu entry seminggu.  Lagi banyak lagi bagus.  Sebab aku nak pastikan bila aku dah tak ada di dunia ni .... ayat syahdu le pulak (wink, wink),  anak2 aku boleh baca macam2 cerita yang mama mereka tulis tentang mereka, tentang datuk nenek mereka, tentang resipi, tentang tempat2 menarik yang kami pernah pergi dll.  Semoga kenangan indah kami akan kekal .... alahai, sedih le pulak.


Aku harap kali ni janji tak tinggal hanya janji.  YESSSS

No comments: